Beurs

Het beursseizoen is dé gelegenheid om je bedrijf of product in de spotlights te zetten. Maak een fantastische eerste indruk met je beursstand. Een beurs of congres organiseren is hard werken. Je moet duizend-en-een dingen regelen, zoals nieuwe roll-up banners, beurswanden, flyers, brochures en visitekaartjes. Met de Goud PrintCenter tips wordt het organiseren van jouw beurs en het inrichten van je beursstand een fluitje van een cent!

Beurs: stand inrichting

Hoe val je op tussen andere stands op de beurs? Door een persoonlijke en verzorgde aankleding. Bij Goud PrintCenter kun je de benodigde producten bestellen. Van een duidelijke roll-up banner tot aandachttrekkende, grote posters. Onderscheid je in de drukte met een informele of juist zakelijke stijl. Hulp nodig? Bij Goud PrintCenter is niets teveel gevraagd. Stuur ons een bericht.

Beursmateriaal

Hoe maak je indruk op je nieuwe klant of vakgenoten? Door je beursmateriaal tot in de puntjes geregeld te hebben. Maak indruk op concullega’s, breid je netwerk uit en scoor nieuwe klanten door een uitstekende presentatie van je bedrijf. Van chique visitekaartje tot aansprekende bedrijfsbrochure: jij hebt je producten straks klaarliggen. Advies nodig bij het kiezen van de juiste materialen? We denken graag mee over een zo goed mogelijk ontwerp.

Checklist: beurs organiseren

Deelnemen aan een beurs of congres is natuurlijk waardevol. Je leert meer over toekomstige innovaties en trends. Een stand op een beurs of congres is een goede uitvalsbasis om contacten te leggen met zakelijke partners of potentiële klanten. Het is daarom belangrijk dat je stand professioneel en opvallend is aangekleed.

Weet je even niet waar je moet beginnen? Dat begrijpen we best. Daarom helpen we je graag met een overzicht van de belangrijkste checks.

1. Val je op?

Vroeger hadden we houten uithangborden om de aandacht te trekken op straat. Tegenwoordig kun je in de beursstraatjes precies hetzelfde effect bereiken met onze producten:

  • Roll-up banner
  • Spandoek
  • Poster

2. Wat doe je precies?

Mensen struinen langs jouw beursstand en vragen zich af: ‘Wat doe hij/zij precies?’ Zorg dat ze deze vraag gelijk kunnen beantwoorden, door informatie over je werkwijze en/of product klaar te leggen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Brochure / magazine
  • Folder / flyer
  • Visitekaartjes

3. Geef je nog iets weg?

Wie houdt er niet van hebbedingetjes? Mensen die langslopen nemen vaak leuke weggevers mee. Fijn, want zo zien ze jouw merknaam nog regelmatig nadat de beurs voorbij is. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Visitekaartjes
  • Kalenders
  • Wenskaarten

Wil je advies over de juiste materialen voor je beurs? Neem contact met ons op.

Heb je een vraag?

 

078 691 24 74
W10=